DIF-AIK

Jag ska se  DIF-AIK i september eller när det nu är. Jag är glad, jag är stolt djurgårdare bara så ni vet!

Om 2 timmar ska jag bleka håret och med alla som sagt saker om mitt blekningsmedel så borde det bli väldigt ljust eller om jag har tur vitt! Hoppas verkligen det.

Jag kommer hinna dö innan jag får min kamera eller det känns som lång tid men det är redan Augusti nu så det är kanske bara några dagar kvar. Först måste pappa och dem åka till Ibiza och komma hem innan jag får min kamera men jag kommer ha runt 3500-4000 som kommer gå till kameran i veckan plus att vi kommer ta ut pengar från ett annat konto så då kommer jag kunna betala allting själv men jag låter mamma och pappa betala för dem vill att jag ska köpa kläder innan skolan börjar. Det är massa snällt av dem. De har blivit snällare nuförtiden. Det gör mig mycket gladare.

Jag mår bättre idag men jag har endå spytt en gång. Förrut för 1 månad sedan var det flera år innan jag spytt men nu mår jag så dåligt att jag spyr minst 1 gång varje vecka. Vet inte varför men mamma får inte veta för då skickar hon mig till doktorn och hon har lovat att jag inte behöver gå dit mer. Jag vill och hoppas inte att jag måste dit. Även om jag mår dåligt så går det ju över någon gång.
Juste, jag har svårt att ta emot hjälp!
Jag vill klara allt helt ensam.
Som att hålla allt inne.
Jag berättar inget för någon.
Nästan.
Jag känner mig inte så säker.
Jag vågar inte berätta.
Så jag har allt inom mig.
Kan ju vara dels därför som
jag mår dåligt.

Jag är jätte glad idag.
Nu ska jag fixa mina naglar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0