Dusch

Nu har jag precis duschat. Det gjorde ont för jag har fått skavsår på hälen. Imorgon blir det BUP och jag hatar det. Pappa skulle inte tvinga mig gå men nu är han på Ibiza.

Sedan ska jag träffa Medya i stan om hon får.

Det är dessutom något vattenkrig imorgon eftersom det är 080808, fett roligt. Jag tror det ska regna imorgon, det suger, kan inte solen komma tillbaks snart!

Jag känner att jag måste städa mitt rum men jag orkar inte.

Jag ska ta och smörja in mig och bara ta det lugnt. Imorgon kan vi räkna med att jag kommer vara irriterad.
Endast 1 vecka tills jag får min system kamera.

Så måste jag tyvär köpa en ny mobil. Jag vet, ny mobil varje månad typ!
Jag är lite trött och väldigt varm. Förmodligen har jag feber.



Bild från imorse. Jag gillar den lite.


Kommentarer
Postat av: medya

Så söt bild spara den nyss! :D<33333

2008-08-07 @ 21:45:01
URL: http://mezan01.blogg.se/
Postat av: Celina

Haha tack :D söto <33333

2008-08-07 @ 22:07:32
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0