Första skoldagen

Allt har gått bra idag förutom att jag försov mig men jag hann duscha och äta frukost. Jag fixade mig inte så jätte mycket och när jag var framme i stan visade det sig att jag var 1 timme för tidigt. När jag väl åkte till skolan blev jag mer nervös men när jag träffade alla gick det bra.
Vi var bara i skolan 1 timme sedan fick vi slut. Under den tiden fick vi våra scheman, busskort, fylla i ett formulär om oss och berätta vad vi gjort under sommaren.
Jag och Cicci fyllde på våra matkort och tog en tripp till Lindquist och åt pannkakor men det var inte så gott!
Efter det åkte vi hem och i Åkersberga centrum köpte jag en mango juice men jag dog nästan för den var så himla äcklig. Jag ska aldrig mer köpa den men min vanliga var tyvär slut!

Nu ska jag planera morgon dagen eftersom vi går från 13-15.40 och efter det ska jag till stan och inhandla presenter till mina föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0