hejsan

Jag tror jag somnade runt 03.15 igår och det resulterade i att jag stängde av alarmet imorse och somnade om och vaknade för 15 minuter sedan. Endast för att se att jag, Linus och Jakob är ensamma hemma. Jag åt 10 skedar flingor med mjölk till frukost och det blir ju lunch också eftersom det är så sent. Vi får se när jag blir hungrig igen. Har ingen aning om vad jag ska göra nu.

Orkar inte ens åka in till stan.
Min migrän börjar komma och jag slår vad om att den kommer hålla i sig ett bra tag.
När jag har migrän mår jag väldigt dåligt och kan knappt gå.
Tabletter kommer inte på frågan för jag tar inte sånt!
Det enda jag vill är att det går över av sig själv.



Lillasyster Jasmine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0