Hos mamma

Nu har jag kommit hem till mamma. Jag har inte haft någon lust alls att vara inne på datan, det känns så segt och tråkigt. Istället har jag tränat väldigt mycket och umgåts med familjen och gjort saker som är roliga och fått mig glömma bort en massa saker. Idag städade hela familjen och det gick väldigt snabbt och smidigt och så åt vi mat och spelade spel. När vi kom till mamma så stannade pappa, Elias och Alva och fikade och så snackade vi lite. Snart börjar Liverpool matchen och jag ska beställa min väska snart. Det ska bli kul.

Jag tänkte också försöka springa om ett tag och städa mitt rum.
Eftersom att jag mår bättre idag, det är bara hostan jag har kvar.



Kommentarer
Postat av: Emma

jo samam här :)

2008-08-31 @ 16:43:31
URL: http://emmalevison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0