Idag och imorgon

Det gick väldigt bra med mina syskon. Jag fick dem att lägga sina tallrikar och glas i diskmaskinen och slänga resterna och ställa in det dem använt i kylen. Jag hjälpte Alva klä på sig och så tog vi varsit tuggummi efter maten. Nu har alla utom jag och Linus gått till skolan eftersom det är Elias första dag och så ska dem handla också.
Jag tänkte gå och duscha och fixa mig lite men jag mår ganska dåligt så jag ska nog ta medicin också.

Pappa påminde mig precis om att jag ska till BUP imorgon. Jag hade helt glömt bort det.
Om bara 2 dagar är det skola. Jag vill inte och så har jag inte ens hunnit bleka mitt hår igen men jag får göra det i helgen om jag kan få mamma att ge mig pengar till det, för mina pengar ska gå till min kamera och så ska mamma köpa en väska till mig och pappa lite andra saker.

Jag måste också be mamma om mer pengar för att kunna köpa en present till pappa som fyller år på fredag, dessutom fyller mamma år på lördag, så jag blir galen på att jag måste låna en massa pengar. Egentligen vill jag ju inte och även om de båda säger att jag inte måste köpa presenter så vill jag det.
Jag kom också på att jag får mina pengar på onsdag också. Det är bara för bra!

Jag kollade på matchen igår och som tur var så vann Valencia med 3-2 mot Real madrid men nu på söndag spelas returen och då kan allting hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0