Ingen middag

Jag trivs verkligen inte här. Du kan ju glömma att jag äter middag ensam med Jonas och Linus. Jag äter alltså inte mat utan skippar middagen för jag äter bara om alla är hemma. Jag bryr mig inte ens om att mamma försökt laga god mat, jag är glad när jag ska till pappa. På fredag åker jag dit ett tag för att ge honom, hans present och fira honom. Han fyller 36 år.
Jag tänker inte längre göra någon tårta till mamma för det är hon inte värd längre. Hon får baka en själv plus att jag åker till stan på lördag, det kommer bli jätte bra.

Funderar på att vila lite innan jag ringer Sebbe.
Imorgon ska vi träffas efter skolan, massa mys.
Jag ser fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0