Jag älskar allt

Snart är kameran min, mycket snart. Jag kommer vara hos min moster några dagar, det sorgliga är att jag inte kommer kunna träffa kompisar så. Resterande dagar som är kvar sedan spenderas hos pappa och så är lovet slut. Jag ska bleka håret igen och kanske bara jämna till mitt hår lite. Så ska mamma få köpa en väska och kanske ett par skor till mig. Om jag hittar dem jag vill ha.

Jag vet att dem som verkligen säger att dem är mina vänner går att lita på men jag har några vänner som inte är så. Fast dem har jag inte heller träffat på ett tag!

Jag har ätit frukost och tänkte gå ner och duscha, så fixar jag mig och åker in till stan.
Dessutom måste jag förbi Kista centrum och göra en sak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0