Kista centrum med Ines

Idag vaknade jag upp och till min stora förtjusning såg jag att min hår var mycket ljusare, det är jätte fint och jag är nöjd!
Jag hade 20 minuter på mig innan min buss gick och jag tänkte allvarligt talat strunta i att åka till Kista och träffa Ines men jag bestämde mig till sist för att åka dit endå. Jag köpte saker för lite mer än 1000 kronor och nu har jag kvar 2200.
Det blev regnigt på vägen hem och jag frös men som tur var så hade jag på mig min jacka.

Mamma ringde också och sa att jag skulle till pappa den 14:e när han kommer hem från Ibiza och vara där tills skolan börjar. Det är mysigt. Jag gillar det.
Då kan jag se Premier League som börjar den 16:e och Liverpool möter Sunderland borta.
Juste, tänkte gratta Torres som gjorde 1 mål av 4 när dem mötte något lag som jag bara för det har glömt namnet på men Grattis!

Bild på mitt hår kommer senare men det blev ljust som jag ville!
Det är dags att packa upp alla saker jag köpt.
Små mysigt och så köpte jag en tidning och en dricka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0