Kom hem!

Jag dör för att det är så tråkigt, jag är så himla arg på mamma, hon tror verkligen att hon ska få förstöra mitt liv, och på fredag ska vi snacka med min pappa. Jag hatar henne. Det tar på mina krafter jag har kvar, jag är samtidigt sjuk och hon bryr sig inte ett dugg!

Pappa, kom hem, jag saknar dig. Vill bara gråta för att du inte är här och kan få mig glad. Imorgon kommer du äntligen, tack!


Funderar på att ta en sväng till centrum och köpa en kaffe och lite saker inför Champions league kvalet ikväll! Jag ser fram emot den matchen. Det var några dagar sedan jag såg fotboll, det är tråkigt utan matcher. På lördag börjar det
riktiga livet och Liverpool kör kvälls matchen.

Jag får ta nästa buss för annars måste jag gå typ nu och jag har inte ens tagit på mig mina vanliga kläder!


Kommentarer
Postat av: jenna

tack att du svarade på dagens fråga. i helhet är det många som är beroende utav mobilen och dem som inte är det kan vara glada, för nuförtiden räknas det som en sjukdom att vara beroende utav mobilen. ja vissa läkare ser det som att vara beroende utav alkohol m.m pga. stålningar osv.

Jag själv har skrivit ett inlägg om vad jag tycker om dagens fråga. kika gärna in och läs om du har lust :)

Puss& Kram, Stockholmsjenna

2008-08-13 @ 17:30:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0