Kommer sakna dig

Imorgon åker pappa iväg till Ibiza med familjen. Jag och Linus fick inte plats och Linus blev lite besviken men jag förstår det och för att gottgöra mig och Linus köper han varsin fotbolls tröja till oss när han får lön. Det är snällt. Jag kommer verkligen sakna honom men han förtjänar mer än andra att få ta semester och slippa alla saker jag ställer till med. Jag gör honom ledsen och arg och besviken hela tiden känns det som men det ser ut att gå mot bättre tider.
 Jag älskar dig pappa!
Jag är stolt över att du är min pappa, du är bäst!

Ha det bäst och kom tillbaka ännu gladare!


Kommentarer
Postat av: medya

Naaw va söt du är mot din pappa :)

2008-08-07 @ 00:37:59
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0