Köpt Liverpool tröjor

Pappa kom och hämtade oss och som vanligt hade jag rätt i att pappa stog och väntade på oss men efter 30 minuter kom han in och hämtade oss eftersom Linus inte trodde på mig. Vi åkte in till stan och parkerade. När vi kom till butiken såg jag att tröjorna var väldigt stora, jag kunde välja mellan S och M och det blev M eftersom den var lite längre, fast båda såg ut som klänningar på mig, men den var också luftigare. När pappa sedan skulle betala, så valde vi tryck, Torres på min tröja och Gerrard på Linus. Så kunde dem inte ta emot mastercard, så vi var tvugna att gå och ta ut pengar och när vi kom tillbaks, betalade pappa. Sammanlagt kostade det 1500 kr, 750 för varje tröja och det var ganska billigt, men pappa är alltid så himla snäll.
Vi hade sprungit runt en massa så pappa bjöd oss på glass innan vi åkte hem. Nu är vi hemma och tröjorna är klara imorgon och vi får dem i helgen, när vi ska dit.

Min rygg är fortfarande inte helt bra men jag har blivit mycket förkyld, min hals håller på att döda mig och det värker en massa som att någon skär mig inifrån. Jag vill att det ska gå över, för jag tänker inte gå till skolan imorgon eftersom min röst är helt, fucked up!
Mamma kan inte tvinga mig, jag tänker inte låta henne göra det!
Usch, nu ska jag i alla fall vila lite.



Jag måste säga att årets tröjor är mycket fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0