Kvällen

Nu är det så att jag precis har beställt ett Torres halsband, det är mycket fint och kommer någon gång nästa vecka.
Jag har läst lite ur min Torres bok/tidning, I like it!
Snart är det dags att sova för jag måste förmodligen gå upp klockan 06.00 imorgon för att hinna med bussen som går 07.24 , så vi får hoppas på det bästa!
Jag är riktigt hungrig och nu ska jag ta en macka och messa Sebbe, innan jag ska gå och sova.
Så ska jag försöka få 150 kr av mamma för att köpa blekningsmedel och om några veckor ska det bli brunt.



Så får ni en bild på mig som är cirka 2 månader gammal, lite mer!


Kommentarer
Postat av: ida

svar: en 450D canon : P

2008-08-22 @ 10:41:10
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0