Låt mig leva mitt liv!

Jag trodde vi skulle hem imorgon, men tydligen hade man fel för vi ska stanna här imorgon också. Egentligen måste jag hem och hämta kläder och så men jag kan inte för imorgon ska jag till bup och då kan inte jag träffa Sebbe som planerat.
Så säger mamma att hon älskar mig, jag orkar inte med sånt, hon ljuger så himla mycket. Berättar aldrig något för mig.
Så är det bråk mellan mig och en person igen och jag dör, jag behöver inte bråk nu när jag är sjuk och har massa problem hemma.

 Lämna mig ifred, det är det enda jag vill, men du gör allt värre och detta endast för att jag frågade om du var sur! Väx upp gumman, vem blir sur för något sådant och startar ett stort bråk och kallar mig töntig?
Så påstår du att jag är wannabe fjortis? WTF? Jag vill väl inte va fjortis, jag är "normal" men nej i din värld finns det bara "emos" och fjortisar! Det måste du också jobba på.
Puss.

Nog om det. Jag väntar på att Dexter ska börja och har ätit lite mer spansk godis. Smaken vänjer man sig vid efter ett tag. Det är ganska gott. Pappa ska bjuda mig på ännu en konsert i november, det är jätte schysst med tanke på att han bjuder mig på 4 konserter inom loppet av 1 månad ungefär.
Jag ska gå och knarka mer medicin nu, annars kommer väl jag må sämre.
För tillfället mår jag bra och ska gå ner till Linus.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0