Lista

ALLA SOM LEVER FÖR MUSIK GÖR DENNA !

VAD TYCKER DU OM :

Britney Spears:  Aldrig gillat!
Darin: bööög .
Gwen Stefani: helt okej.
Tokio Hotel:  Uttjatade :S
50 Cent: LOVELOVELOVE<3
Linkin Park: Nja finns väl någon låt
My Chemical Romance: Neh
Eminem: LOVELOVELOVE<3
Justin Timberlake: bäst <3
Mika: böög .
Ebba Grön: Never
Muse: Usch
The Ark: Glöm
Green Day: Suger
Kent: :S
Plain with T's : helt okej.
Avril Lavigne : Big no
Nightwish: Sämst
Modern Talking: ?
Bob Marley: nää
Tupac: Hata
ilera: nopp
Timbaland: LOVELOVELOVE <3
Simple Plan: ;S
Falloutboy: dåliga
Byz: kul musik när man vill skratta :D
Alicia Keys: LOVELOVELOVE <3
Rihanna: LOVELOVELOVE <3
Bullet for my valentine: Nej tack
Beyoncé:  <3
Danny: helt okej<3
Fergie: LOVELOVELOVE<3
The last goodnight: wh0t?
She wants revenge: ? ;S
Panic! At The Disco: njaae ;S
ironmaiden: SUGER
Snook: ;S
Dragonforce: :S
Red Hot Chili Peppers: Bläää
hardcore Superstar: Sämst
Neverstore: ;S
Sofijah : helt okej
Christina Aguilera: <3
Paramore: aldrig att jag gillar dem
Amy Diamond: tööööntvarning.
Chris brown: LVOELOVELOVE<3
Mange Schmidt: njae .
Jason Mraz: <3
Nanne Grönvall: ;S
Jonas Brothers: LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVExmiiljader.
Sanna Nielsen: naaej.
BWO: tööööööööööntar.
Carola: herre jesus.
Abba: palla.
Måns Zelmerlöw: Nej
Kate Ryan:  :S
Ola Svensson: ;S
Lena Philipsson: ;S
Håkan Hellström: njaae.
Backstreetboys: bögvarning.
KISS: HAAAAAATAAAAA. så
hårt.




Kommentarer
Postat av: jenny

du måste ha ändrat musiksmak ganska mycket eller har jag fel? Fast du kanske ändrar den ofta =P haha :)

2008-08-02 @ 21:56:58
URL: http://jenssans.blogg.se/
Postat av: Celina

Japp det har jag eftersom min stil är helt förändrad och jag gillade egentligen aldrig "hård" musik ^^

2008-08-03 @ 00:01:21
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0