Liverpool

Yääy, Dirk kuyt och Yossi benayoun stannar kvar i Liverpool inte för att jag någonsin trodde att dem skulle lämna laget. Det är bra.

Det som suger är att filmaren Cristiano ronaldo ska stanna kvar i Manchester united, han borde gått till Real madrid men nu kommer det stå mellan Liverpool, Man u och Arsenal förmodligen.

Chelsea har en tränare som tränat landslag i 10 år om inte mer och att gå till att träna klubblag kommer bli dåligt. De kommer inte bli bra.

Arsenal har ett ganska bra och ungt lag så jag tror dem kommer vara ganska långt uppe.

Liverpool kommer vinna om de fortsätter spela som de gjort hittils!

Jag tror också att Fernando Torres kommer vinna skytteligan.

Jag blir sur för imorse skrev jag värsta bra inlägget på fotbollskanalen så hände något och det försvann och jag missade nästan bussen på köpet, ana om jag blev sur.

Jag hatar folk som skriver saker utan att veta vad dem snacka om.
En kille skrev att Liverpool kommit 4 flera år i rad, det är helt fel!

De kom 4 förra säsongen men innan dess kom de på 3 plats 2 år i rad!
Ta reda på fakta innan ni säger något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0