Liverpool-Standard liege

Om 1 timme, lite mindre så börjar matchen.
Den förra matchen slutade 0-0.
Det är till Liverpools fördel , men jag tror det kommer bli åtminstånde ett mål, förmodligen gjort av Torres eller Gerrard, men som sag man vet aldrig. Matchen spelas också på Anfield och vad kan peppa dem mer än deras skön sjungande fans?
Jag är helt hundra på att dem tar sig vidare , hur troligt är det att dem förlorar mot ett belgiskt lag?
Inte stor chans alls men om det skulle hända, skulle det bli värsta skandalen!
Jag ser fram emot matchen.





Liverpool-Standard liege
21.00Viasat sport 2


Kommentarer
Postat av: Emma

det står 0-0. Nu är jag rikigt nervös, Stnadard spelar riktigt bra !

2008-08-27 @ 21:57:39
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0