Match

Om snart 1 timme börjar matchen och jag har laddat upp ganska mycket. Ska snart ringa Sebbe, för jag stör mig på alla i det här hemmet. Jag måste ut, orkar verkligen vara här.
Jag har sovit i 1 timme och bara tagit det lugnt och så var jag nära på att gråta men jag höll det inne eftersom jag inte ska gråta mer. Usch, jag har inte ätit lunch, bara för att ingen här bryr sig och då orkar jag inte ta mat nu när man ganska snar ska äta middag.

Jag tror på att Liverpool kommer vinna matchen men den kommer förmodligen bli ganska så jämn.
Det kommer bli 3-1 till Liverpool enligt många men jag vet inte riktigt.
Torres kommer förmodligen göra mål efter att ha spelat ganska bra nu ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0