Min blivande väska



Snart kommer den här snyggingen vara min!
Den kostar 1700 kronor och den är den värd.

Kameran kommer köpas nästa vecka tror jag.
Den här väskan köper jag om 2 veckor kanske, vi får se.
Ny dator ska också köpas om kanske 1 månad, en laptop.
Mobilt bredband ska köpas, farfar betalar det, mycket snällt!
Nya kläder, mamma köper det, snällt av henne.
Nya skor ska inhandlas, antingen mamma eller pappa får köpa det.

Så ska jag sälja min andra kamera, den kommer inte behövas längre.
Dessutom ska jag göra mig av med en massa kläder.

Jag gillar mitt liv.
Maria har räddat det, jag är massa glad.
Sebbe är också en hjälte, utan honom skulle jag dö.
Det finns också andra kompisar men det skulle bli en för lång lista.
Tyvär, finns det dem som vill förstöra för mig också, särskilt en person.
Jag bryr mig inte längre, om jag inte får vara vän eller göra som jag vill, så vill jag inte ha något att göra med dig.




Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: aha okej träligt . nej jag gör väll inte så mycket :P

2008-08-27 @ 17:20:17
URL: http://hannawithdreams.devote.se
Postat av: hanna

fin väska förresten :D

2008-08-27 @ 17:20:48
Postat av: Hanna

Haha aa det ärre :D



hur gammal är du förresetn ? vilcket är är du född ?:P

2008-08-27 @ 18:23:10
URL: http://hannawithdreams.devote.se
Postat av: Hanna

okej :D du såg äldre ut , jag är 93 a :D

2008-08-27 @ 19:14:26
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0