Min framtida plan

Om flytten till pappa blir av eller inte vet jag inte. Det är inte så mycket bättre där eller jo men jag vill inte ha ett litet rum!

Om 1 vecka och några dagar har jag 5000 kr och det betyder att mina föräldrar bara behöver betala 600 kr var så har jag min kamera. Jag köper den lite senare än beräknat för att betala mer än 2/3 delar eftersom mamma kommer få köpa en Liverpool väska till mig för 500 kr och pappa med klippning och blekning för 2000 och en massa kläder.

Dessutom fyller pappa och mamma år den 22 respektive 23 Augusti vilket är om 1 vecka och 1 vecka och 1 dag, det behöver inhandlas mer presenter. Dem ger mig så mycket medans jag ger dem lidande, sorg och en massa.
De förtjänar det bästa. Som igår när mamma var så glad över att hon hittad något hon ville gå på, så säger hon det till min låtsas pappa som total sågar det och mammas leende och gladhet försvinner med en gång och hon sitter och ser ledsen ut. Inte alls snällt av honom!

Ta paus från kompisar.
Börja gymma, 2-3 gånger i veckan plus street dance 1 gång i veckan.
Bara äta godis 1 gång per månad.
Dricka en mango juice varje dag och istället för godis, natur godis!

Planerna som jag har så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0