Musik lista

1. Vad lyssnar du på just nu?
Union square-Deceit

2. Nämn en låt som gör dig ledsen.
Alla som inte dansar är våldtäktsmän-de påminner mig om föredetta Twin

3. Vilken är världens mest störiga låt?
Vet inte riktigt

4. Favoritband/artist, of all time?
Slipknot ffs!

5. Band/artist du nyligen upptäckt?
Renegade five

6. Bästa kvinnliga röst?
Lyssnar inte på några kvinnliga sångare tror jag

7. Bästa manliga röst?
Corey taylor så klart!

8. Vilken musikstil lyssnar du mest på?
Blandat, men mycket emo, screamo och hip hip, jag vet konstig blandning, but I like it

9. Vad lyssnar du på när du vill bli glad?
PCD

10. Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig?
3 doors down, silverstein, slipknot

11. Senaste konserten?
Moshpit open festival, en massa band men BMTH

12. Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu?
Slipknot, renegade five, union square, eminem, PCD

13. Mest hatade bandet/artisten?
Amy diamond!

14. Låt som får dig att tänka?
Alla!

15. Band du anser att resten av världen borde älska lika mycket som du?
Vet inte

16. Fräckaste musikvideon?
Kollar inte in videor

17. Kan du spela någon instrument?
Gitarr, piano, trummor, bas typ

18. Har du någonsin deltagit i en moshpit?
Ja, ett flertal gånger

19. Är du medlem i ett band?
Ja

20. Har du någonsin dejtat en musiker?
Ja då, en massa

21. Önskar du att du var musiker?
Jag är ju det, typ

22. Bästa tjejbandet?
PCD

23. Senaste låt du hörde på radio/cd etc.
Slipknot hehe

24. Vad tycker du om klassisk musik?
Inget speciellt

25. Vad tycker du om countrymusik?
EUUUUW!

26. Vad tycker du om death metal?
Ehm, asså mina föräldrar gillar det och därför antar jag att det kan va okej

27. Senaste STORA bandet du såg live?
Bring me the horizon tror jag

28. Lyssnar du på musik på främmande språk?
Tyska, ryska, spanska ibland

29. Om du var ett instrument, vad skulle du vara?
WTF?! Trummor i så fall

30. Lyssnar du på radio?
Nja den står på i köket, så ibland

31. Gillar du MTV?
Naa, kollar aldrig på tv nästan så

32. Har du träffat någon känd musiker?
Ja, det har jag haha

33. Vilken låt beskriver dina känslor just nu?
I can´t escape

34. Låt som beskriver ditt liv?
Det finns väldigt många!

35. Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu?
Ja typ

36. Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chans?
Oliver sykes, I guess!

37. Favorit filmsoundtrack?
vet inte

38. Vad lyssnar dina föräldrar på?
Hårdrock, metal, allt såm är hårt! (Inte misstolka)

39. Vad lyssnar du på precis NU?
A vain attempt

40. Använder du bandtröjor?
nopp

41. Är du en groupie?
Nein, skulle inte tro det va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0