Nästa stop Kista

Nu är det 25 minuter kvar innan jag börjar gå mot bussen. Jag har hunnit äta och sminka mig på 45 minuter. Mitt smink består av vitt och svart kajal och en massa mascara. Jag har min svarta bandana och en svår t-shirt eller tröja typ. Jag vet inte om jag ska ha byxor eller kloj men snart måste jag bestämma mig.
Jag vet inte heller vilken väska jag ska ha och kom på att jag kommer försent 1 timme för det var meningen att vi skulle träffas 11.00 och inte 12.00 som jag trodde.

Ska fixa resten nu.
Puss


Kommentarer
Postat av: Ludde

Stop? Nästa stop öl brukar man säga. Nästa stopp kista, blir lite mörkare. Men sista stopp kista är väl sant.

2008-08-06 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0