Nästan ingen sömn

I natt hade jag stora problem med att sova, först ville jag inte men när jag ville hörde jag ett konstigt ljud och tänkte att det kanske var skogen eftersom mitt fönster stog öppet men nej, det var typ en skalbagge och jag fick panik för jag kan inte sova om det finns djur i mitt rum så jag spejade parfym och hårspray på den, jag vet låter dumt men hade inget annat. När jag trodde den var borta fixade jag med min mobil och helt plötsligt typ hoppar den från taket ner i min säng och jag vill bara dö men jag lyckas senare döda den och snart nr jag åker ska jag be mamma kolla mitt rum.

Nu måste jag sminka mig och hitta kläder och packa ner allt jag måste ha tills idag.



Kommentarer
Postat av: medya

Haha de där var värkligen du, spreja den me hårsprej? du e kul du xD<3

2008-08-11 @ 09:58:50
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0