Neein

Okej, dagens planer är förstörda! Jag skulle följa med Aztrid och några till, till grönan och efterår sova över hos Aztrid men vad händer? Jo, mamma ändrar sig och nu får jag absolut inte åka till stan innan skolan börjar. Fast imorgon ska jag till pappa och han låter mig åka in till stan men jag ska kolla på fotboll i första hand. Resten kommer senare.

Jag har tänkt på att jag var väldigt patetisk förut. Jag skrev en dikt till en viss person och i natt när jag läste den, förstog jag inte varför jag gjort den!

Så har jag lagt in alla kontakter på min mobil, nästan, alla orkar jag inte med. Äntligen har jag kontakt med Issa igen och hon tycker jag har cool stil nu. Jätte skönt och snart ska vi träffas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0