Ny lista

Har du rökt? ja
Har du snusat? Nej
Har du fimpat en cigg på nån annan? Nej xD men jag gjorde det på min mobil en gång ^^
Har du legat i sängen brevid en kille? ingen kommentar ;)
Har du blivit slagen allvarligt? ...
Tar du droger? nej
Har du pussat en tjej? ja
Hatar du någon? ja
Älskar du någon? ja
Har några av dina vänner svikit dig? Många!
Har du djur? No
Har du legat brevid en tjej i sängen? Ja, mina kompisar
Hatar du dej själv? ibland
Gillar du orange? typ inte
Har du nån sjukdom? ...
Har du skämt ut dej för nån du gillar? Vem har inte?
Har du en plattång? nää
Har du en bror? ja 2 st
Har du sjukt bra humor? Ja, den äger allas!
Är du brunett? egentligen men håller på bleka tills det blir vitt
Tycker du om hästar? najj
Har du skilda föräldrar? ja
Har du gått på simskola? ah
Har du sagt bög till en kille? nää tror inte det
Har du sagt fitta till en tjej? nej
Har du fuskat? ja klart!
Har du en teve på ditt rum? ah
Har du lunar? nej
Har du MSN ? ja
Har du bruna ögon? Jupp
Gillar du tacos? ja
Tycker du att du är söt? Ja så klart *självförtroende*
Har du dansat? ja
Har du spelat fotboll? ja
Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? kanske
Har du ätit sniglar? nej
Gillar du att tugga tuggummi? måste ha varje dag
Borstar du tänderna varje morgon och kväll? ja
Gillar du kläder? ja
Har du falska vänner? några!
Gillar du räkna matte? ja
Älskar du någon nu? ja
Har du gråtit inför en vän? ja, inför några speciella
Kan du sjunga? jupp
Har du sett nån dö? min fisk
Säger du vad du vill? nej, jag ljuger alltid, för att inte säga något som jag kommer ångra sen och som någon kommer berätta för andra!
Vad är ditt hela namn? Celina ... Steén
Kan du mer än två språk? Ja ofc! Jag äger på språk som min pappa!
Är du kortare än 1.60? nej
Älskar du sommaren? ja
Älskar du vintern? inte så ofta 
Har du fler än 6 par skor? Mycket mer än 6 par
Fler än 15? säkert ^^
Brukar du sjunga när du är i duschen? ja
Har du hoppat ut ifrån ett fönster? ja
Har du mer än 3 par mjukisbyxor? ja
Gillar du att städa? ibland
Gillar du att sova länge? ja
Har du mer än 6 par byxor? Ja har typ 10 eller mer
Har du förlorat en vän? ja, ett flertal
Har du varit i Paris? hmm
Gillar du spindlar? nej
Har du lagat mat? ja
Har du foppatoffler? japp
Har du mer än 20 låtar på din data? många fler
Sminkar du dig innan skolan? när jag orkar
Har du träffat en kändis? JA!
Har du mer än 7 par nagellack? Ah
Har du busringt? Många gånger
Har du skällt på din bror? Varje dag typ
Har du velat göra saker men vågar inte? nej, jag vågar göra det jag vill!
Har du varit i Italien? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0