Olika saker

Du är så himla dum i huvet som man kan va! Nu är du borta för alltid och jag vill inte ha något med dig att göra och om någon av dina kompisar hotar mig så blir det polisanmält direkt! Så nu vet du det.

Det ser inte bra ut för Liverpool, dem kör inte särskilt bra och har inte många målchanser, det är inte deras dag!
Nu kom Gerrard in i alla fall och det kanske gör saker och ting lite bättre.

Jag mår bra men blir ledsen för mammas ideér blir hela tiden sågad av idioten Jonas som ska vara min låtsas pappa, no way! Jag hatar honom. Han trycker ner mamma och är hela tiden dum mot mig. Han ska ut ur mitt liv på något sätt och jag ska fan se till att dem gör slut! Han gör fel men vägrar inse det. Vilken idiot han är som tror han kan styra, men guess what? Han kan inte det!

Endast 1 dag tills pappa kommer hem. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0