Ovanligt nog trött

Efter att inte ha fått någon sömn igår natt så är jag nu äntligen trött och nu ska jag sova.
Jag känner mig inte så frisk och det värker i min arm, jag är besviken på mig själv som aldrig lyckas hålla mig frisk, fast det är inte mitt fel.
Längtar verkligen tills att bleka mitt hår och nu hoppas jag det funkar, annars blir jag ledsen, hur många gånger ska man behöva bleka det. Som alla säger, det här är det starkaste blekningsmedlet som finns på marknaden så det borde bli ganska ljust. Det återstår att se imorgon.

God natt



Aztrid på bilden


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

Godnatt.

2008-08-03 @ 00:19:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0