Packa

Jag har ingen som helst lust men jag måste packa med allt som jag ska ha med till pappa. Det kommer väl bli en hel del och det bästa är att på lördag kommer jag försöka springa 5 km, jag har längtat efter att springa.
Det som är bra är att jag får min Torres tröja imorgon men jag har ingen som helst lust att åka till honom för han kommer tjata om skolan, jag vill verkligen inte höra något mer!

Fast jag antar att det kommer bli ganska skönt, mycket träning och lite onyttigheter. Kanske träffa kompisar också.
Det får vi se i helgen. Nu ska jag ta på mig nattkläder eftersom jag nästan precis kommer från duschen. Jag älskar min nya hårfärg mer och mer. Undrar vad dem i skolan säger?!

Ja ja, nu ska här packas.


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag älskar dig bby :*

Vi kanske kan ses i helgen <33

2008-08-29 @ 08:45:19
Postat av: medya

Har sebbe blogg? eller nåt?

2008-08-29 @ 17:53:17
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0