Pappa

Om någon timme är pappa hemma och det är tveksamt om jag och Linus hinner åka dit idag men annars blir det imorgon och jag måste städa mitt rum för annars får jag inte åka för mamma. Jag ska börja direkt. Även om jag är trött och inte så där jätte frisk men jag vill till pappa och bara få ta det lugnt tills skolan börjar igen.
Usch, vad jag saknat hela pappas familj!

Det jag misstänkte är på väg att hända nu eller ska jag säga det jag ville?
Nu är det nära att deras förhållande tar slut och jag tycker inget, för jag har aldrig gillat Jonas! Det är lika bra men mamma kommer lägga skulden på mig men eftersom jag flyttar till pappa så gör det inget.

Jag är glad annars och har väl haft en helt okej dag.
Det är bara det att jag saknar Sebbe, men som tur är så träffas vi nästa vecka och då kommer det bli bäst.
Han är bäst, jag älskar honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0