Resultatet

Det är alltid lika svårt att komma på rubriker. Det måste liksom vara intressant! Jobbigt att försöka komma på något när man inte kan det.

Nu tänkte jag lägga upp före och efter bilder på mitt hår.
Jag blev ganska nöjd men det måste blekas några gånger till.
I duschen när jag tvättade ur mitt hår så tappade jag en massa hår.
Jag var beredd på det men endå lite läskigt.

Jag önskar endå att det blivit ännu mer blekt men om 2 veckor kommer jag använda 2 paket blekning!





Det är fint och innan skolan och efter nästa blekning ska jag klippa håret.
Redan efter blekningen idag är håret jätte slitet och jag hade i massa balsam och hårinpackning.
Det behöver toppas lite och så ska jag klippa till luggen.

Så om 3 veckor bleker jag det igen.
Endast 3 dagar innan skolan börjar.
Hjälp, sommarlovet är snart slut.
Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0