Saker jag ska köpa!

Jag har fixat och lagt upp alla mina nya saker på sina rätta platser. Så det är fixat och nu väntar jag på att Dexter ska börja. Jag är i alla fall hur nöjd som helst med mina nya saker men nu är jag ute efter ännu en Torres tröja. Jag har hittat ett par affischer som jag ska köpa också.
 Senare när den kommer in ska jag också köpa en Torres kudde, fett cool den är. Jag är glad. Det jag ser fram emot mest är att få min kamera och jag ska tjata tills jag får den nu och kanske till och med hota med att flytta till pappa så får jag den fortare men jag tror jag vill flytta till pappa.
Min mamma sambo hotade med att kasta ut mig om jag sa något elakt till min mamma igen och jag gör det varje dag så jag kan lika gärna flytta plus att han inte ens borde lägga sig i för han är inte min pappa!
Jag önskar bara han flyttade iväg. Jag hatar honom och mamma som alltid måste skylla på mig men snart slipper jag henne eller hon slipper mig!
Det löser sig på något sätt.

Jag är avundsjuk på alla som kommer se Liverpool spela imorgon mot Vålerenga, jag vill ju också!
Det blir ju en annan gång så jag är glad endå.
När jag ska se dem spela blir det en massa bilder men min nya systemkamera!
Jag längtar tills pappa kommer hem. Då får jag se Liverpool spela eftersom han skaffade Canal + eftersom han ville att jag skulle bli gladare och eftersom han vet att jag älskar Liverpool och fotboll lika mycket som honom. Så får jag min Torres tröja då också. Pappa är bäst och så himla snäll, någon snällare kan inte finnas!

Mamma
har lovat att jag ska få en väska tills skolan börjar. Det är mysigt. Jag vet inte vilken jag vill ha än.
Nu ska jag titta på Dexter!



Passar på att lägga in min favorit bild på Fernando Torres.


Kommentarer
Postat av: emma

det är en grå t-shirt med en torres bild på ;)

2008-08-04 @ 22:34:45
URL: http://emmnil.blogg,se
Postat av: Emma

sv: svenska liverpool suportras. sök på liverpool på google så står det swedish suportes ! ;)

2008-08-04 @ 22:39:11
URL: http://emmnil.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0