Sjuk

Idag sprang jag 1,5 km och jag skulle ha sprungit hela 5 km men jag var inte helt frisk och det resulterade i att jag spydde och lite sånt innan jag gick hem. När jag kom duschade jag och vi åt mat innan vi gick och spelade fotboll. Så har vi ätit mat nu och jag träffade Maria lite snabbt och vi ska träffas igen på fredag eller lördag, jag ser mycket fram emot det.

Igår orkade jag inte gå in på datan för jag mådde väldigt dåligt då, idag är det lite bättre som tur är. Dasg att vila nu och sova om ett tag. Jag har gjort läxa också nu när jag tänker efter.

Sebbe är inte dryg längre utan har blivit sitt vanliga jag och Maria är bara bäst.
Mitt liv är så himla värt just nu förutom att jag är lite sjuk.


Kommentarer
Postat av: Emma

jo den har varit bra den med :) haft en bra helg också ? =)

2008-08-31 @ 15:59:39
URL: http://emmalevison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0