Sminkning

Den senaste timmen har gått åt till att sminka mig och göra mig i ordning. Jag har inte valt vilka kläder jag ska ha och håret orkar jag inte mer så det fick bli min bandana men jag ska ta med hårspray! Min sminkning idag blev ganska fin, mörklila ögonskugga, vit kajal och dipliner. Jag lägger in en bild innan jag ska gå sen.

Jag måste välja ut en lämplig väska också och jag har bara drygt 1 timme på mig! Det suger en massa.
Vet aldrig vad jag ska ha, jag har för mycket saker betyder det.
Kanske bäst att klä på sig eftersom jag ligger i sängen med bara bh och en kjol och vill inte att någon i familjen ser mig.



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: premier league gick ju på viasat förra säsongen ;)

2008-08-07 @ 11:13:32
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: premier league går på canal + denna säsong :)

2008-08-07 @ 16:05:13
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0