Sprungit och bakning

Jag gick upp för några timmar sedan och var ute och sprang men det gick inte lika bra idag. Det var så att jag glömt att dricka och ta en frukt innan jag drog ut så jag var otroligt hungrig och när jag kom hem duschade jag direkt. När jag klätt på mig såg jag att det fanns jätte mycket saker på frukost bordet, endast för att mamma fyller år idag. Jag tog hemma gjord äppel/päron juice, blod apelsin juice, bröd med skinka, yoghurt och ett mycket stort glas vatten. Till efterrätt blev det en halv vaniljmunk, även det väldigt gott men jag var mer mätt än jag någonsin vart efter en frukost!

Jag kollade lite på film med min lilla syster innan jag började baka. Det gick bra men i slutet ville min låtsas pappa hjälpa till och det gjorde mig väldigt sur eftersom det var jag som skulle baka och ingen annan. Nu tänker jag skippa resten och inte gå ner på hela dagen, jag ska kolla om Sebbe kan komma hit så får jag det kul, kan jag lova.

Om några timmar spelar också Liverpool-Middlesbrough, det ska jag kolla på fer sure.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0