Städning

Okej, jag vill verkligen inte och nu tvingar mamma mig. Hon väcker mig och är jätte sur och otrevlig och det resulterar i att jag blir sur och allt bara för att hon inte kan väcka mig snällt som pappa brukar göra. Han säger något roligt och att det är dags att gå upp, det är så himla skönt men här skäller någon på en och skriker att man ska gå upp, inte kul alls!

Jag tänkte skippa frukosten men det blev en skål med flingor och mjölk och nu mår jag dåligt och vill bara gå och spy men jag vågar inte för då kommer mamma ta med mig till sjukhuset. Dit ska min lillasyster kanske för igår hoppade hon in i soffan och fick jätte ont i vänster arm och har gråtit stor del av natten och nyss när jag snuddade vid hennes arm, började hon gråta.

Jag känner på mig att dagen kommer suga men det brukar ju det göra här hos mamma.
Jag saknar pappa. Kom tillbaka nu! Kan det inte bara bli torsdag?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0