Svag

Så var man hemma.
Jag har varit duktig och växlat in pengar och för dem pengarna jag fick köpte jag brun hårfärg, läpp balsam, halstabletter, tuggummi och juice. Det finns pengar kvar men dem ska sparas till andra saker.
Så om någon timme blir jag förmodligen brun hårig och det blir lyckat.
Jag mår inte bättre, snarare sämre men jag får väl skippa att springa idag, så inte det förvärras ännu mera.
Det är bäst att jag vilar mig lite innan jag ska färga håret.
Annars är det mycket bra med mig och jag är glad.
Höll på att glömma, jag har fått mina 2 Torres knappar och för 2 timmar sedan hämtade pappa min fina Torres tröja, som jag kommer få på fredag, då vi ska dit över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0