Svårt att komma på en passande rubrik

Vi firade att Elias börjat skolan så jag tog grönt te och ett wienerbröd.
Jag har inte så mycket att göra utan mår mest dåligt för att jag inte kan fixa mitt äckliga hår. Det ska bli vitt inte nån sorts gul orange färg men jag ska fixa det hos en proffs frisör som tur är och kosta vad det kosta vill!

Jag känner mig aningen nedstämd över en massa saker, mest för att jag är så himla irriterad på mamma och min låtsas pappa, så fort jag kommer hem kommer dem göra livet surt för mig och nu har jag haft det bra i några dagar.
Pappa har också sagt att jag får komma hit när jag vill och det ska bli skönt. Det är något jag kommer behöva.

Jag måste komma på hur jag ska sminka mig imorgon. Nu har jag varit osminkad några dagar så jag ska prova något nytt. Det ska bli en ganska så mörk sminkning. Eftersom jag typ bara har svarta kläder med mig till pappa.
Resten kunde jag inte hitta.

Vad har hänt med dig? Är du sur på mig?
Jag fattar inget och nu har du dessutom tagit bort bdb, av vilken anledning?
Bara för att jag inte kunde komma kan väl inte du bli sur?
Snälla, säg att jag har fel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0