Today is the day

Dagen har varit super mysig. Jag gick upp ganska tidigt och åt frukost och efter någon timme hämtade vi Elias på hans skola och tog en fika i centrum. Det var roligt och så gick vi hem där jag och Alva hade disko. Vi dansade och åt mitt spanska godis.
Juste, jag var på BUP och det slutade med att pappa, Alva och Linus följde med in och pratade också och det var skönt.
Eftermiddagen gick jag och Linus till vår farfar och fikade innan vi gick till centrum och fick påfyllning till våra mobiler och pengar. Jag köpte en almenacka och ett linne. Så gick jag och Linus hem och där fick  jag ett linne at min låtsas mamma, det var mycket fint och ett Liverpool klistermärke från pappa som är köpt i Spanien. Det var gulligt av honom.
Nu har vi kommit hem till mamma och jag har på mig ansikstmask just nu och ska snart tvätta mig och kolla när jag måste åka imorgon eftersom skolan börjar imorgon.
Jag är glad men lite hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0