Torres tröja

Nu har jag beställt en Torres tröja. Den är jätte fin men jag vet inte hur lång tid det tar innan man får den.



Så här ser tröjan ut, fin va?


Juste måste bara säga en sak som inte alls har med det här att göra!
De senaste dagarna har jag fått en massa komplimanger om att jag är fin. söt, snygg, har fin kropp och massa liknande och jag låtsas ju om att jag inte är glad men det är väl för att jag blir lite förstummad av att just de här personerna säger det. Ni betyder men jag behöver få tag på dig Sebbe. Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jätte fin :* <333

2008-08-05 @ 10:52:56
Postat av: Emma

jag har tänkt att köpa den med ;) fast jag valde den gråa ;)

2008-08-05 @ 13:14:37
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0