TRÅK

Jag har kollat på film, det blev typ halva the beach, den blev spännande och så har jag messat med Medya ett tag. Fast nu sover hon och jag sitter även om det gör otroligt ont, och skriver och märker att mitt hår är massa failat! Jag måste verkligen klippa mig snart. Färga det också, för den delen!

Sötnos, jag orkar inte ladda upp en bild, då måste jag leta bland alla mina miljontals bilder och jag kan säga att jag inte är så där super duper sugen att göra det just nu, men imorgon, jag lovar!
Egentligen borde jag försöka sova, men jag vill inte.
Jag är för uppspelt, över en hel del just nu.


Kommentarer
Postat av: medya

naaaww, men gör de idag så :)

2008-08-25 @ 16:16:55
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0