Tränat

Idag var det en bra dag men efter första lektionen mådde jag riktigt dåligt!
Efteråt åkte jag och köpte presenter till mamma och pappa och 30 kronor bara försvann eller så har jag räknat fel men det är skumt.
Så har jag träffat min älskling. Han är bäst! Det var massa mys och vi träffas imorgon igen.
Jag skulle ta tåget hem men det slutade med att jag åkte tillbaka till tc och köpte min mango juice och en sak till pappa innan jag åkte till Danderyd sjukhus och kom precis när min buss kom så jag hade verkligen tur.
När jag kom hem låg min Torres tidning på bordet och den är från England, jag är jätte glad och ska läsa den så fort jag skrivit klart.

Jag frågade mamma om hon hade lust att springa med mig och hon gick med på det.
Jag tog på mig tränings kläder och åt en banan och drack vatten innan vi efter ett tag åkte till spåret.
Det var första gången jag sprang nu så det blev lite mer är 1 km, men jag är nöjd. Imorgon vilar jag och så springer jag både lördag och söndag.
Det började regna när vi var klara så mamma skjutsade hem mig och jag duschade och åt mat. Jag tog lite ärtsoppa och 3 pannkakor.
Jag blev precis klar och nu ska jag ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0