Trött men glad

Jag känner mig väldigt trött men endå glad. Jag har legat i sängen och tagit det lugnt. Det får mig att bli bättre plus att jag har lite belöning för att jag varit så duktig idag i form av cola. Snart är det middag och alla gillade min kaka men den gick sönder lite hehe men lika god. Den godaste kladdkaka jag ätit om jag får säga det själv.

Jag ser fram emot imorgon. Då jag kommer shoppa lite mer kanske, har 300 kronor jag kan shoppa för resten går till min Canon EOS 450D och dagen avslutas med bio. Innan jag antingen åker hem kommunalt eller får skjuts.

Jag börjar känna ett illamående men jag behöver nog inte spy.
Då får jag äta grädde eftersom det gör så att man inte spyr.
Dagen hittils har varit bra.

Nu ska jag gå ner och fixa lite.
Jag har tänkt på en sak, jag köpte inte så mycket saker igår egentligen, lite smycken, lite linnen, smink, hårsaker, solglasögon, eller så är jag lite speciell som tycker att mycket är när man har miljontals kassar när man kommer hem. Det är ju den personen jag brukar va. Jag har så mycket pengar att jag kan köpa allt jag vill ha. Endå så gör jag det inte.
Det är bra att spara pengar ibland.


Kommentarer
Postat av: Emma

sv : okej ;)

Ska du se dom på tv eller i verkligenheten ? :)

2008-08-05 @ 18:59:50
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: Emma

2" rel="nofollow">http://www.justin.tv/mstv2

2008-08-05 @ 20:30:46
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0