Trött och sur

Det var en bra dag igår. Jag orkar inte skriva om det. Jag orkar inte alls. Kom precis hem efter att ha varit i stan med Agrin ett tag och vi var på ung 08 ett tag. Jag är trött och allt. Fick hindra mig från att inte gråta nyss. Jag är så irriterad på endel av mina kompisar som har mage att ljuga hela tiden. Jag behöver inte mer sånt. 
Det är skönt för nu ska jag slappa idag och så har jag fått mitt halsband!
Imorgon ska jag förmodligen träffa Ida, äntligen, det var jätte länge sen sist!
På torsdag ska jag antingen åka till värmdö och annars blir det Grönan med Aztrid och några andra.
På kvällen åker jag till pappa och kommer inte träffa kompisar mer innan skolan börjar. Jag vill inte! Jag är trött och behöver paus. Jag kommer nog inte orka träffa någon på flera veckor. Jag känner mig bara sviken och trött på alla bråk.
Nu ska jag sova eller något innan det blir midddag.


Kommentarer
Postat av: medya

Vad har hänt :/?

2008-08-12 @ 20:14:18
URL: http://mezan01.blogg.se/
Postat av: Celina

en massa!

2008-08-12 @ 20:35:12
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0