Varför tror man alltid fel

Jag trodde att mamma blivit snällare men så klart så varade det i 2 timmar innan allt blev som det brukar igen. Jag måste tydligen gå upp tidigt nu för att orka med skolan, hon bestämmer inte, åh jag blir mer och mer hatisk mot mamma. Endast 2/3 dagar tills jag åker till pappa, ska bli så skönt att slippa det här livet, hos pappa kommer allt vara bäst. Jag älskar det! Dessutom att folket här är så drygt att i fall om jag flyttar så får jag inte ta med något som dem har köpt, hur dumt är inte det?!
Jag bryr mig inte, pappa kan få köpa det till mig. Han gör vad som helst för mig till skillnad från mamma. Hon vill inte ens betala för att bleka mitt hår hos frisören. Hon är inte min mamma som sagt, jag bryr mig inte om hon blir sårad men hon har förstört mitt liv och gett mig ärr för livet. Jag är glad att jag ska få slippa henne, äntligen och nu kommer ju inte jag vara till besvär heller, då kommer allt bli så mycket lättare för henne!

Tyvär blir det att vara uppe hela natten och tänka, som så många andra nätter den här sommaren. Jag har inte fått mycket sömn. Jag släpper taget om fler och fler kompisar och jag orkar inte göra något åt det. Jag vill faktist inte, för jag klarar mig bra utan dem! Fast just nu vill jag inte tänka på mina kompisar. Jag vill bara vara ensam.



[  Jag blev halvt tvingad att tupera mig igår .___. , aldrig mer! ]

Jag har gjort ett bra beslut. Jag behåller dig.
Du är mitt allt.
Ska fylla på mina pengar nu och messa dig.
Puss



Kommentarer
Postat av: medya

Jag toog biiiilden :D:D:D stolt fotograf

sparar bilden nu

2008-08-13 @ 12:41:07
URL: http://mezan01.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Tack älskling <3

Jag visste att du skulle göra rätt val :*

Längtar tills nästa vecka ;)

<33

2008-08-13 @ 20:29:52
Postat av: Leila

Fan vad coolt att du lyckas få det att stå upp sådära! Jag har provat, bara på kul när jag haft tråkigt.. men ändå, det blir epic phail! Men ah, jag kanske är för långhårig ^^

2008-08-13 @ 21:55:57
URL: http://leiigot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0