Väsby nu då

Jag är hos pappa nu!

Så fort vi kom hit så spelade vi innebandy, jag och pappa var på lag och vi vann och jag gjorde några riktigt snygga mål.
Jag skippade lunchen för jag ville inte ha så jag var jätte hungrig.
Jag var inne och tittade på simpsons ett tag innan det var middag och jag och Linus fick spanskt godis, det var inte så där jätte gott, men det duger.
Pappa, jag och Alva åkte till Willys och handlade i 2 timmar, sheisse vad snabbt tiden gick och vi kom precis hem. Jag är ganska trött.


Kommentarer
Postat av: sandra!

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop en poäng. Det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter o 10 tialotter, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!



Lycka till!

2008-08-15 @ 21:27:40
Postat av: Anonym

bor du hemma hos honom nu?

2008-08-15 @ 22:53:16
Postat av: Emma

sv: okej :) sitter och kollar på OS :)

2008-08-16 @ 10:11:08
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0