Vila,vila och återigen vila

Det börjar bli lite bättre men endå inte. Jag är endå ganska glad. Fast det är synd att jag måste vara hemma imorgon för jag hade så mycket planer. Om mindre än 1 timme börjar moonlight, jag höll på att glömma det men jag blev precis påmind om det.
Jag känner mig lite yr förutom att det gör väldigt ont, annars är det bra och jag är glad.

Snart är det middag också, bestående av potatisgratäng och kött av något slag.

Tyvär vann Chelsea sin match idag så dem ligger på 1:a plats med Liverpool på 2:a men det enda som skiljer är målskillnaden, för Chelsea har gjort mer mål än vad Liverpool har men alla andra lag bakom Liverpool har 4 poäng och mindre. Det känns lite bättre. Nästa match som gäller är returmötet mot Standard liege, på onsdag och den spelas på Anfield, till Liverpool fördel hoppas jag, nu måste dem bara leverera och göra massa mål, så löser allt sig!

Det är väl bäst att vila lite, jag lyssnar på musik och tar det lugnt i väntan på maten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0