Vingklippt ängel

Nu ska jag läsa ut boken, Jag har runt 40 sidor kvar. Den är verkligen bra och i början tyckte jag inte alls om den men efter ett tag fastnar man i den och vill inte släppa taget.



Förövrigt mår jag dåligt, kanske beror på att jag knappt åt någon middag och för att jag är fejk!
Jag menar, jag ljuger om hur jag mår nästan hela tiden, säger att jag mår bra för annars frågar någon varför jag mår dåligt och så kommer massa frågor och sånt orkar jag inte ta just nu.
Jag ska ju bygga upp mitt självförtroende nu ffs!
Så jag har inte tid med annat.
Bara Sebbe och Maria får ta upp min tid.
Dem verkligen finns för mig i ur och skur.
Kärlek till er!

Som sagt utan Gerrard och Torres, suger Liverpool.
Dem verkar lägga allt på dem och när dem är borta så funkar inget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0