9 sms och frukost

Jag sov 9 timmar inatt men vaknade 2 gånger på morgonen och såg att jag hade fått 9 sms som jag svarade på innan jag somnade om. Sista gången väckte min lilla syster mig och vi gick ner och åt frukost.
Det fick bli en skål med flingor med mjölk för min det och martin och jag höll på en massa under frukosten och skämtade och hade roligt.

Om någon timme kommer gästerna och jag måste sätta igång och platta mitt hår nu och sedan sminka mig och klä på mig. Det känns en aning stressigt men jag klarar det.
Jag har fått reda på att jag har både influensa och lunginflammation men jag kör ändå på som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv . haha aa :D



joo jag mår väll bra , sj ?:P

2008-12-07 @ 11:54:23
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0