Bloggfri helg

Jag har inte orkat med data i helgen. Lördagen sov jag typ bort halva dagen och när jag väl gick upp hade jag feber. Jag åt mat och gjorde läxa men det funkade inte så bra. Pappa, jag och Alva gick på en 1,5 timmes promenad och hyrde även filmer och handlade. Vi låg sedan alla och kollade på barnhemmet och väntade sedan på El clasico. Det var en helt okej match men Real förlorade tyvär!

Idag har jag tittat på film hela dagen och nu ska jag ta alvedon för min feber gör mig trött.
Ikväll ska hela familjen titta på The dark knight.
Mysigt att göra något sånt.


Kommentarer
Postat av: Medya

Men neee vad dåligt ;___;

Jaha, ja jag är bäst det är du med :)

2008-12-14 @ 18:08:18
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0