Bråk hela tiden!

Skolan gick väl bra idag antar jag. Matte b är tråkigt men jag förstår i alla fall och det är huvudsaken! Så var det lunch och då blev det indiskt. Var ett tag sedan jag åt det och inget kan slå nan(?) bröden, riktigt gott.
På foto lektionen var det dags för en intervju. Den gick bra och nu har jag extra mycket information. Det jobbiga blir bara att skriva klart det tills på torsdag men jag kommer jobba med det så mycket som möjligt. 

Väl hemma bråkade först jag och mamma och sedan jag och min låtsas pappa och han tror han kan bestämma men det kan ha ta och glömma! Jag tänker inte på några som helst villkor lyssna på hans idiotiska regler. Han gör mig galen, ska alltid bråka med mig och alltid säga åt mig. Det resulterade i att jag gick från matbordet efter bara 3 tuggor, upp till mitt rum.

I helgen blir det ändrade planer. Jag tänker vara på alla ställen förutom hemma.
Jag sover nog över hos en kompis. Jag struntar i alla fester och firanden.
Klarar knappt att vara hemma de få timmarna nu på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Medya

Stackarn, >_<

Men vi ska ju till bio va ^^?

2008-12-03 @ 15:59:40
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0